February 27, 2015

CLOSE YOUR EYES

wearing: Zara sweater

I believe that everything happen for a reason. We are getting to know people better and better everyday, we decide who's worth our trust and respect, who inspires us and who makes us a better person, person we want to be. We can never be 100% sure what will happen during the day, when we wake up in the morning. Life is full of suprises but for me there's something beautiful in it. Because of our experiences we create our character, ourselves as humans. I hope u have a great weekend cuties and that 7 degrees on the thermometer will stay with us at least for a couple days!

Wierzę w to, że nic nie dzieje się bez powodu. Poznajemy ludzi każdego dnia, w sytuacjach jakich nie jesteśmy w stanie przewidzieć kiedy rano wstajemy z łóżka. Ale co cię nie zabije to cię wzmocni, prawda? Życie jest zaskakujące, ale w tym tkwi właśnie jego piękno. Nigdy nie możesz być pewny co się stanie. To dzięki doświadczeniom kształtujemy swój charakter, siebie jako człowieka. Życzę Wam dobrego weekendu, mam nadzieję że 7 stopni na termometrze zagości u nas już na dłużej!

44 comments:

  1. Właśnie w tym sęk, że nic w pełni nie można przewidzieć :)
    Świetny sweterek :)

    ReplyDelete
  2. Hey dear, you can sell your items on http://www.dressrug.com/ to any location of your choice.
    http://www.dressrug.com/

    ReplyDelete
  3. Nice sweater dear!!!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Mam nadzieję, że wiosna zagości na dłużej :p tak, w życiu nic nie jest przewidywalne. :p
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  5. Zgadzam się z Tobą. Nic nie dzieje się przez przypadek, wszystko ma swój cel :)

    ReplyDelete
  6. Właśnie tak,dzięki doświadczeniom kształtujemy swój charakter..
    Bardzo mądry wpis, śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    ReplyDelete
  7. świetny jest ten sweterek😍

    ReplyDelete
  8. super sweterek ! <3 ciekawą masz urodę i piękne wlosy !
    zapraszam do mnie
    blackrosesandme.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. lovely sweater!

    http://simplebitisho.blogspot.nl

    ReplyDelete
  10. ładne zdjęcia :)
    niestety już koniec weekendu :(
    MÓJ BLOG, zapraszam

    ReplyDelete
  11. świetna bluza!
    a weekend niestety już się kończy :/

    {la decadence}

    ReplyDelete
  12. ładne zdjęcia :) i tu jest haczyk, los po części kieruje naszym życiem sprawiając że nie umiemy wszystkiego przewidzieć i to jest ekscytujące :)

    Zapraszam na nowy post!
    blog - klik♥

    ReplyDelete
  13. Też wierzę w to, że nic nie dzieje się bez powodu ;) śliczne zdjęcia
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Very true, beautiful, and insightful words! So wise and great note to start the week on. And that sweater looks so cute and comfy. :)

    ReplyDelete
  15. Ja również nie wierzę w przypadki :)
    Wszystko jest w jakimś celu :)

    ReplyDelete
  16. Rzeczywiście chyba coś tym jest.
    bgrenda.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja też mam nadzieję, że taka pogoda się utrzyma ♥ Świetne zdjęcia !

    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładnie to ujęłaś, bo przecież nikt z nas nie wie z nas co spotka go danego dnia, ale powinniśmy się cieszyć ze wszystkiego co nam się przytrafia, bo przecież nic nie dzieje się bez przyczyny :)

    ReplyDelete
  19. Nic nie dzieje się bez powodu, świetna bluza! Jestem w niej zakochana ♥

    Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie do siebie :)
    [ life plan by klaudia ]

    ReplyDelete
  20. Racja, życie jest niespodziewane i za to właśnie tak je kocham :) Masz piękne brązowe oczy :3

    ReplyDelete
  21. Ja już dłuugi długi czas nie miałam na sobie bluzy:)

    ReplyDelete
  22. Swietny blog !! Obserwuje :)

    http://yagodamelody.blogspot.se/

    ReplyDelete
  23. krótko a treściwie :)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru

    ReplyDelete
  24. Świetna bluza :) a ja się czasem zastanawiam nad tym ^^ i mam co chwilę rożne przemyślenia :)
    blog-kilk

    ReplyDelete
  25. Hi dear
    Nice, love the sweater
    xoxo

    ReplyDelete
  26. Pięknie wyglądasz..faktycznie nic nie da się przewidzieć :)

    ReplyDelete
  27. świetna bluza! :)
    masz rację, nic się nie dzieje bez przyczyny ;)

    ReplyDelete
  28. Bardzo fajnie napisane! :)

    ReplyDelete
  29. Też jestem z Trójmiasta ;) Piękną masz bluzę, minimalistyczną, prostą i designerską, w moim stylu :)
    Zapraszam do mnie: sezonnamode.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Bardzo ładnie piszesz, podoba mi się styl w jakim wszystko składasz. Zgadzam się, co nas nie zabije to nas wzmocni!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Masz rację ;) Świetnie wyglądasz !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Bluza z oczami boska .. !!
    Cudna jesteś. :** Bardzo miło mi się czytało krótko i na temat tak lubię.
    Zapraszam serdecznie do mnie z całego serduszka proszę cię o po klikanie w linki w ubraniach to dla mnie ogromnie ważne odwdzięczę się dobro do nas powraca :*
    Obs za obs ?? zapraszam serdecznie do mnie kochana :*
    http://nicole-500.blogspot.com/2015/04/dresslink-wish-list.html#comment-form

    ReplyDelete
  33. Piękne słowa!
    Pięknie wyglądasz!
    Wszystko piękne, czego chcieć więcej?
    Jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za kliki w linki w moim przedostatnim poście!
    kingas1blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. oh gosh you are such a cute
    love the Sweater
    cool entry

    hope you too visit my Blog <3
    AMELY ROSE

    ReplyDelete