February 16, 2015

CONCERT

I still can't believe that I really was there, that I saw him. When I'm trying to remember something, everything seems blurred, not real and I know that it's true ony because of videos and pics from my phone. Yes, I'm talking about the first Ed Sheeran concert in Poland. I'm so happy that I had the oppurtinity to be there. It was the best concert in my ife, I swear I've never had so much fun in one moment. There was so much energy which Ed was giving us through the concert, all positive feelings. I love feeling so excited and when I'm shaking and jumping until I can't breath. For me, that's the moment when concert is the best. It doesn't matter that we were freezing while staying in the queue in front of Torwar Hall of almost 3 hours, really.

Nadal nie wierzę, że naprawdę tam byłam, widziałam go. Tak jak najczęściej u mnie bywa, wszystkie wspomnienia z koncertu widzę jak za mgłą, wydaje się to być nierealne i tylko dzięki filmikom, zdjęciom i szczypaniu się w rękę wierzę że tam byłam, na koncercie Eda Sheerana. Najlepszy z koncertów na jakich byłam, mimo tego, że miejsca miałam chyba najgorsze jak dotychczas. Dało się odczuć tyle energii, która od niego płynęła, atmosfera była cudowna. Dla mnie koncert jest naprawdę udany kiedy krzyczysz tak głośno, że tracisz głos, skaczesz tak dużo, że braknie ci powietrza i jest ci słabo z nadmiaru emocji. Jestem pewna, że to nie ostatni raz kiedy Ed był w Polsce. Cały koncert uśmiechał się, powtarzał jak dobrze się tu czuje, kochany 2 razy bardziej niż w innych krajach. To był zdecydowanie najlepszy piątek 13, opłacało się marznąć przed Torwarem prawie 3 godziny!

Photos below were taken in Sopot, it was really cod but if you read a few of my post you probably know that I have no problem with posing to the pictures in temperature below 0, haha. Nice background was worth it!

Jeśli chodzi o zdjęcia, które zobaczycie niżej, są one zrobione na Molo w Sopocie, a po ich zrobieniu razem z Niną czułyśmy się jak zamarznięte kostki lodu. Teraz jest mi zimno na samo wspomnienie, jednak tło było moim zdaniem zdecydowanie warte ściągnięcia kurtki :)
wearing: C&A dress

40 comments:

  1. Nice post dear!
    Love your fur coat...
    New blog post
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/02/you-are-what-you-listen-to.html

    ReplyDelete
  2. Jesteście takie piekne ❤️ Na następny koncert jedziemy razem!

    ReplyDelete
  3. stylish fur jacket
    i am folowing your blog, please follow back
    http://melodyjacob1.blogspot.com/
    Thanks

    ReplyDelete
  4. Super stylish! Loving the soft-looking cardigan of yours :)

    ReplyDelete
  5. Moim marzeniem było pojechać na jego koncert ! Niestety nie wypaliło :(
    Zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  6. Such a fun look! XO

    Anna
    alilyloveaffair.com

    ReplyDelete
  7. You are so beautiful! Added to my fave blogs :)

    ReplyDelete
  8. Zazdroszczę koncertu :)
    Musiałoby rzeczywiście bardzo zimno,ale zdjęcia piękne <3
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    ReplyDelete
  9. ale ładnie wyglądasz! :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    ReplyDelete
  10. zazdroszczę koncertu, piękne futerko!:*

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    ReplyDelete
  11. Fajnie, że mogłaś być na tym koncercie :)

    ReplyDelete
  12. Kurcze Jesteś strasznie podobna do siostry mojego kolegi :))

    ReplyDelete
  13. Na koncercie musiało być świetnie, uwielbiam piosenki Eda :) Zdjęcia rzeczywiście świetne, opłacało się zdejmować kurtki :D
    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. jejku zazdroszczę koncertu :) piękna stylizacja

    Zapraszam na konkurs i nowy post :)
    [ life plan by klaudia ]

    ReplyDelete
  15. I love that fur coat, it's so cute!

    ReplyDelete
  16. To pierwsze zdjęcie razem- cudne ;)

    ReplyDelete
  17. Pięknie wyszłyście :)
    Mam wrażenie, że ciebie widziałam na koncercie :)
    A co do koncertu było super, świetny klimat, Ed - brak słów. Zaśpiewał cudownie! ^^
    blog-kilk

    ReplyDelete
  18. Świetne zdjęcia :) Pięknie wyglądacie ;))

    ReplyDelete
  19. Zazdroszczę koncertu Eda, dużo moich znajomych jechało, ale ja po prostu nie mogłam..;/

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. nooo, zazdroszczę również koncertu <3

    ReplyDelete
  21. Zazdroszczę, strasznie chciałam być na tym koncercie, ale niestety za daleko ;(
    ładne zdjęcia! :P
    MÓJ BLOG, zapraszam

    ReplyDelete
  22. Wow, wyobrażam sobie jak musiało być świetnie ;-) Wyglądacie super:*

    ReplyDelete
  23. Strasznie Ci zazdroszczę tego koncertu- uwielbiam go ! :) Koncerty są cudowne, szczególnie to krzyczenie i skakanie :) O ile w pewnym momencie nie zabraknie Ci powietrza :D

    ReplyDelete
  24. Wow :)
    Zazdroszcze koncertu <3

    ReplyDelete
  25. ah , byłaś na jego koncercie , ty to masz szczęście , haha
    http://youwinoryoudie66.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. zazdroszczę koncertu <3 ! super zdjęcia
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Byłaś na koncercie Edda Sherana? Wow,zazdroszczę,uwielbiam go!♥
    Co do zdjęć to sweterek jest mega uroczy :)
    http://katarzynajarzebkowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. super ! :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu :)
    Anru

    ReplyDelete
  29. Kocham Twoje futerko <3 oddaj!

    ReplyDelete
  30. You look cute, great post! :)
    http://www.adelaacanski.com/2015/02/hallo-tonight.html

    ReplyDelete
  31. Wow!!! Genialny futrzak!:)<3

    ReplyDelete
  32. Hi dear
    You both look great
    Love your fur cardigan, so cozy!
    xoxo

    ReplyDelete
  33. So pretty girls!

    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    ReplyDelete