April 23, 2015

SIMPLE

Long time, no see. The last few months were extremely important for me if we're talking abut changes. More of them are coming which makes me both excited and terrified. But now everythong is going in the right direction, my thoughts are also more positive. Tomorrow I'm going with my friends to beloved Warsaw, finally! I missed this city and I hope that we'll enjoy our time there.

Photos were taken two weeks ago, I should definitely break up with my love to wearing only black & white. And I'm saying this while buying another b&w clothes...nevermind, haha. Have a great week!
Oj długo mnie tutaj nie było, bardzo długo. Wychodzę jednak z założenia, że nic na siłę. Z doświadczenia wiem, że mimo czasem miesięcy mojej nieobecności tutaj poprzez brak jakiekolwiek inspiracji czy też motywacji i tak tu wracam, blog jest jakąś częścią mnie. Ostatnie miesiące były dla mnie szczególne jeśli chodzi o zmiany w życiu, a jeszcze bardziej przeraża, ale też ekscytuje mnie myśl, że więcej zmian przede mną. Myślę, że teraz wszystko już idzie w dobrym kierunku, moje nastawienie do życia jest z pewnością bardziej pozytywne niż kilka tygodni temu, byle do przodu. Jutro razem z koleżankami jadę do ukochanej Warszawy, gdzie ostatnio byłam w ferie. Stęskniłam się. Dodatkowo temperatura ma przekraczać 20 stopni, co z pewnością wykorzystamy! 

Zdjęcia zostały zrobione dobre dwa tygodnie temu, patrząc na nie stwierdzam że zdecydowanie powinnam skończyć z moją miłością ograniczającą się tylko do białych i czarnych ubrań. I mówię to po zamówieniu godzinę temu kolejnych rzeczy w tych kolorach...jednak cofam to, co powiedziałam wcześniej, życzę Wam dobrego tygodnia!



wearing: Zara t-shirt, H&M scarf & trousers, Vagabond shoes

23 comments:

  1. SO CUTE
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  3. Ładnie wyglądasz :)
    Jak ja lubię jeździć do Wawy :D

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia ;) Bardzo ładna koszula ;) zapraszam do mnie i proszę o poklikanie :)

    ReplyDelete
  5. cudowne zdjęcia!

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia! Oh, ja też powinnam po trochu ograniczać się z kupowaniem czarnych, szarych lub białych ubrań :D <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Nie ma co się ograniczać :)! T-shirt super jest!

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia, bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Lovely outfit! Cute


    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  11. Swietny post ;) jestes sliczna! a outfit genialny
    pozdrawiam,

    http://mariettasophia.blogspot.be

    ReplyDelete
  12. Hi sweetie
    Great and comfy outfit
    Love the tee, so cool!!
    xoxo

    ReplyDelete
  13. czerń i biel <3 klasyka zawsze ok ! :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia ;)
    Anru,

    ReplyDelete
  14. Świetne zdjęcia i świetnie wyglądasz. ;)

    ReplyDelete
  15. ah pięknie i klasycznie super ! :)

    Dziękuje za odwiedziny xx
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    ReplyDelete
  16. uwielbiam minimalizm, ten t-shirt jest bardzo w moim stylu :)

    ReplyDelete
  17. też uważam, że nic na siłę ;) poza tym ślicznie wyglądasz ♥
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. jak widzę, kogoś siedzącego na środku torów to mnie ciary przechodzą ;)

    ReplyDelete
  19. fajna koszulka :D

    Czy mogę Cię poprosić o kliknięcie w link, w tym poście? http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2015/05/walktrendy.html

    ReplyDelete