May 14, 2015

SUNNY WARSAW

Pod koniec kwietnia, tak jak pisałam, udało nam się w końcu wybrać z dziewczynami do ukochanej Warszawy. Za każdym razem kiedy tam jestem zakochuje się jeszcze bardziej w tym mieście, zaczynam się coraz częściej zastanawiać nad studiami tam, jednak są to jeszcze dość odległe plany. Mimo tego zaledwie weekendowego pobytu w Warszawie, wszystkie wróciłyśmy bardzo zadowolone.
 
 
Naszym głównym celem były dni otwarte Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie spędziłyśmy połowę soboty. Wyszłyśmy stamtąd bardzo zadowolone, szczególnie spodobała mi się cała idea kampusu po przejściu bramy głównej, przypominało to trochę uczelnie w Stanach Zjednoczonych, gdzie takie pomysły na szkołę są bardzo popularne. Tradycyjnie przepyszne śniadanie w Charlotte, gdzie niestety przez ponad 18 stopni udało nam się dopchać do wolnego stolika dopiero po pół godzinie, jednak dla jedzenia zawsze warto :D Zostawiam Was z kilkoma zdjęciami z telefonu i uciekam załatwiać ostatnie sprawy związane z moją zbliżającą się wielkimi krokami 18stką!! xoxo
 
 

20 comments:

  1. uwielbiam to miasto, mimo przepychu ma swój urok :)
    Przy okazji zapraszam do nas na blog, dopiero zaczynamy, więc każdy, nawet najmniejszy gest z naszą stronę, dodaje nam ogromnej motywacji :)
    http://double-dreamers.blogspot.com
    Pozdrawiamy:)

    ReplyDelete
  2. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę tej Warszawy jeju, mam nadzieje że wkrótce się spotkamy ❤️ :)

    ReplyDelete
  3. Warszawa to przepiękne miasto, uwielbiam je. Sama chciałabym kiedyś tam pojechać i mam nadzieję, że w wakacje mi się uda. Świetny mix :)

    NOWY POST NA SWIFTIN KLIK!

    ReplyDelete
  4. szkoda, że jeszcze nie miałam okazji tam być :')
    blog: optymistka. ♡<- zobacz

    ReplyDelete
  5. Nie miałam okazji jeszcze tam być, ale kto wie, może kiedyś :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  6. nie byłam :)

    Pozdrawiam i słonecznego weekendu życzę ;)
    Anru

    ReplyDelete
  7. Great post! Nice <3

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  8. Zazdroszczę wyjazdu, sam z chęcią wybrałbym się do Warszawy na zwiedzanie. Podobnie jak Ty myślę o studiowaniu tam, a jeśli nie to na pewno w przyszłości będę tam mieszkać. ;)

    bgrenda.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. świetne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie www.mishelle-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Dawno nie byłam w Warszawie, ale nawet lubię to miasto ;) śliczne zdjęcia
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Bardzo uwielbiam Warszawę :) śliczne zdjęcia ^^
    blog-kilk

    ReplyDelete
  12. super! ja nie byłam jeszcze nigdy w Warszawie :)

    Dziękuje za komentarz :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    ReplyDelete
  13. Hi dear
    Great post, nice city
    Yummy food
    xoxo

    ReplyDelete
  14. lubię Warszawę jednak nie mogłabym tam mieszkać/studiować- za duża jest dla mnie :D
    twoja koleżanka ma piękne włosy!

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam Warszawę, chociaż wolę Kraków, Wrocław;)

    ReplyDelete
  16. Warszawa jest świetna :)

    ReplyDelete