June 06, 2015

THOSE SUNNY DAYS

Szkolne dni dobiegają już końca, a dla mnie to ostatnie wakacje przed maturą, co jest lekko przerażające. Jednak teraz staram się o tym nie myśleć, każdą wolną, słoneczną chwilę spędzam na świeżym powietrzu. Taka pogoda od razu napędza mnie do działania, motywuje, sprawia że chce się żyć. Przede mną kilka ekscytujących wyjazdów zarówno dalej do Polski, jak i za granicę, nie mogę się doczekać! Długi weekend spędzam w Warszawie, potem większość dni będę już żyła na walizkach, ale nie narzekam :D 

Ogrodniczki od kilku miesięcy były na mojej wiosennej liście must-have, są wygodne i pasują do wszystkiego. Zaczynam się przełamywać do innych kolorów niż mój ukochany czarny, który na letnie dni nie jest jednak dobrym rozwiązaniem. A co słychać u Was? Jak spędzacie wolne dni?

wearing: Zara t-shirt, H&M overalls

17 comments:

  1. wyglądasz prześlicznie! :*

    ReplyDelete
  2. nice jumps
    new post : http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/06/good-afternoon-its-lovely-saturday.html

    ReplyDelete
  3. Ja właśnie po maturach i mam swoje najdłuższe wakacje w życiu! Polecam :D I mocno trzymam kciuki za maturę za rok, bo wiem, jaki to stres :( Ale jak widać da się przeżyć. Ogrodniczki super. Też planuję jakieś kupić :D

    www.hayjulka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ja jestem w podobnej sytuacji, to też moje ostatnie wakacje przed maturą, ale na razie staram się tym nie zamartwiać, na to przyjdzie jeszcze czas, teraz chcę się cieszyć piękną pogodą i wizją wolności :D ogrodniczki są genialne, poszukuję takich :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post!
    blog - klik♥

    ReplyDelete
  5. dla mnie to ostatnie wakacje przed testami gimnazjalnymi :(

    http://anicix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. muszę się rozejrzeć za podobnymi ogrodniczkami! są urocze :)
    blog: optymistka. | fanpage

    ReplyDelete
  7. Świetnie ogrodniczki, bardzo je ostatnio polubiłam a u Ciebie wyglądają super :)!

    ReplyDelete
  8. Your outfit is really nice and suits you very well!
    Would you like to follow each other? :)

    Liebe Grüße

    http://nilooorac.blogspot.de

    ReplyDelete
  9. Świetne ogrodniczki:)
    strasznie przypominasz mi siostrę mojego chłopaka:))

    ReplyDelete
  10. Megaa ogrodniczki! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    ReplyDelete
  11. so nice!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Świetne ogrodniczki :)

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładnie wyglądasz :) ogrodniczki są mega urocze *.*
    A maturą się nie przejmuj , ja wczoraj odebralam wyniki i Zdalam dlatego nie taki diabel straszny jak go malują :)

    Zapraszam , jeśli Ci się spodoba zaobserwuj daje mi to dużą motywacje :) :
    http://naataliam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Dla mnie podobnie to ostatnie wakacje przed maturą - niestety. Świetne zdjęcia! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    ReplyDelete