February 09, 2015

FAVOURITE WINTER JACKET

wearing: Abercrombie jacket, H&M scarf, Stradivarius trousers

So, I haven't been there for a while. I mean I was completely off of my blog and my favourite blogs because I was with my friend Nina since Wednesday. I'm so glad that I spend this week with her but right now I'm so tired because we were walking for hours in city everyday. Of course I have some photos, on Thursday we were at the seaside in Gdynia, actually it was really cold but it didn't feel like this because sun was shining, the weather was really nice. And also, I had my favourite winter jacket on, so it wasn't that bad. If you're wodering about Abercrombie quality I must say that clothes from this brand are totally worth the money!

Ostatnie kilka dni spędziłam zupełnie odcięta od blogosfery, głównie dlatego że przyjechała do mnie koleżanka i tak naprawdę większość każdego dnia byłyśmy poza domem. Bardzo się cieszę, że w końcu udało nam się zobaczyć, w dodatku na dłużej niż 2 dni, jednak teraz jestem tak wykończona, że najchętniej tylko leżałabym i nic nie robiła. Mam kilka zdjęć z tych dni, w czwartek byłyśmy rano na przepysznym śniadanku, a potem kilka godzin spacerowałyśmy nad morzem. Było bardzo zimno, na szczęście nie było to bardzo odczuwalne przez ciepłe promienie słoneczne. W dodatku miałam na sobie moją ulubioną, najcieplejszą zimową kurtkę, dlatego nie było tak źle. Jeśli zastanawiacie się nad kupnem czegokolwiek z Abercrombie, czy nad ich jakością to w 100% polecam, ubrania są świetne i w zupełności warte swojej ceny!
 
Right now I'm sitting on the couch in Warsaw and it's really nice and cozy. I'll be here for second week of my winterbreak. In the next post I'll show you some pics from Sopot - that's the city where we spent our time on Friday.

Drugi tydzień ferii spędzam w Warszawie, gdzie jestem od soboty, jestem też niesamowicie szczęśliwa ponieważ udało mi się kupić bilet na koncert Ed'a i niecałą godzinę temu do mnie doszedł. W następnym poście pokażę kilka zdjęć z Sopotu, gdzie byłyśmy w piątek.

38 comments:

  1. Nawet zimą pięknie jest nad morzem :)
    Udanego wypoczynku w stolicy :)

    ReplyDelete
  2. jej piękne zdjęcia:)
    koncert Ed'a, ale Ci zazdroszczę
    udanego drugiego tygodnia ferii ^^
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. fajny codzienny zestaw :)

    Pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Cudowne, klimatyczne zdjęcia. Fajna kurtka. ;)
    Dzięki za komentarz. ;)
    ________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. nice photos, I love your blog, I wait for mine! follow me and follow you back !!!

    ReplyDelete
  6. Bardzo podoba mi się ta kurteczka, ja w tym roku miałam zamiar kupić płaszczyk ale jednak stwierdziłam, że poczekam do jesieni :)
    Zapraszam do mnie na przyłączenie się do akcji DENKOWANIA produktów :)

    ReplyDelete
  7. Beautiful jacket dear! Thanks for visiting my blog. I'm now following you via GFC, kindly follow back
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia w pięknym miejscu !
    + Obserwuję

    ReplyDelete
  9. Widzę udanie spędzone ferie!
    Koncert <3 Zazdroszczę :)
    Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    ReplyDelete
  10. Jakie śliczne miejsce do zdjęć :) Bardzo podoba mi się ta kurtka

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. świetna kurtka ;)

    obserwujemy?

    koszikoszi.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo, bardzo mi się tutaj podobasz!

    ReplyDelete
  13. jejku strasznie zazdroszczę biletu na koncert..;/ ;P
    piękne zdjęcia ;)
    Mój blog

    ReplyDelete
  14. Yes, I follow you on gfc #12, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. zdjęcia cudowne, potem masz mi wszystko opowiedzieć jak było na Edzie ;)

    ReplyDelete
  16. Super ferie :)
    Bardzo ładne zdjecia :)

    ReplyDelete
  17. Piękny zestaw <3 Jak ja lubię rzeczy ze Stradivariusa

    ReplyDelete
  18. Hi dear
    Beautiful outfit, comfy and warm
    Love the scarf
    xoxo

    ReplyDelete
  19. Czasami odpoczynek od blogosfery jest potrzebny. Świetnie, że udało Wam się wypocząć :)
    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Do zobaczenia na koncercie Ed'a! :D
    Świetnie wyglądasz ^^
    blog-kilk

    ReplyDelete
  21. Fabulous ! Love your style, dear. And you have awesome blog
    xoxo
    Liza
    www.lizacorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia i super wyglądasz! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Zazdroszczę koncertu ! :) Sama chciałam na niego iść, ale byłam na OneRepublic w listopadzie i nie wyrobiłabym finansowo :) Koniecznie daj znać jak było na koncercie !

    ReplyDelete
  24. Nice outfit! ^-^
    Thanks for your lovely comment on my blog!

    http://www.caterina-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Loving the jacket, i'm on the hunt for a warm winter coat and definitely need something like this!
    xx

    www.thegarlandgirl.com

    ReplyDelete
  26. jejku zazdroszczę koncertu :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nową notkę :)
    [ life plan by klaudia ]

    ReplyDelete
  27. spotkania z kumpelą to wiadomo że blog schodzi na dalszy plan, trzeba wykorzystać każdą chwilę ;)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru

    ReplyDelete
  28. piękny szal! Twoje zdjęcia są bardzo ładne :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    ReplyDelete
  29. Świetny blog;)! Na moim blogu pojawił się sportowy post: http://kingefashion.com/sport-look/
    Zapraszam serdecznie na bloga:)! Dodaję do obserwowanych ;)! Buziaki Kingefashion;*

    ReplyDelete