February 02, 2015

FEELING MOTIVATED

Maybe this blog won't be so proffesional after all. I mean I'd love to share a piece of my life with my future readers and when I see all these positive comments which not only include "nice pictures" but I see that you really read it - it's really motivating.

Chyba jednak moje plany o byciu "super-hiper-profesjonalną-blogerką" legną w gruzach, ponieważ kiedy widzę komentarze pod poprzednim postem, gdzie jedyną treścią nie jest "ładne zdjęcia" to aż chce mi się pisać, dzielić się z Wami jakąś częścią mnie.
wearing: Topshop top, H&M cardigan, Bershka trousers

Maybe a month ago I realized that I haven't got much time left until I'll go to college. That thought terryfies me. I started looking for studies that I'm interested in, all informations about them, open days, pre-courses, prices and the main thing - requirements. I'm like super-motivated right now, I really want everything to work and I want to work for it myself. I have plan for the next few weeks or even months and there's one thing that you necessarily have to know about me - I'm the laziest person in the world - so that's a huge step. But also, when I really want something I''m trying to do it without any help, I want to earn it. So my life motto is "Don't wish for it. Work for it." And what makes you motivated to do something?

Dopiero niedawno uświadomiłam sobie, że tak naprawdę jeszcze w tym roku będę aplikowała na studia. Jest to myśl lekko przerażająca, ale też niesamowicie motywująca do działania. Zabrałam się za przeglądanie stron uczelni, które mnie interesują, zapoznałam się z większością wymagań, terminami dni otwartych i oczywiście cenami. Teraz nie pozostało mi nic innego jak pracować, by później z ręką na sercu móc powiedzieć, że dałam z siebie wszystko. Zaplanowałam następne kilka tygodni, jeśli nie nawet miesięcy, co mam nadzieję że zakończy się sukcesem. Jest jedna rzecz jaką musicie o mnie wiedzieć - jestem najbardziej leniwą osobą na świecie, także w moim przypadku był to nie lada wyczyn. Jednak inną sprawą jest to, że w życiu staram się sama pracować na swoje sukcesy. Dlatego kiedy czegoś pragnę i chcę osiągnąć trzymam się motta "Don't wish for it. Work for it." (nie mam pojęcia jak to przetłumaczyć, aby nie straciło swojego super-motywującego sensu). A co Was zachęca do działania?

33 comments:

  1. jeju jak ten czas szybko leci jeszcze niedawno składało się papiery do liceum ;)
    jesteś cudowna Julcia <3!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokładnie tak, bardzo szybko:( dziekuje Lila ♥

      Delete
  2. Mnie zachęca myśl, że dzięki temu, że będzie się uczyć i starać mogę spełnić swoje największe marzenie, którym jest zostanie lekarzem. Chciałabym ratować ludziom życie. Myślę, że myśl o ludziach, których bym uratowała zachęca mnie najbardziej.
    Również jestem baaardzo leniwą osobą, ale wiem, że nie mogę całego życia przeleżeć w łóżku z laptopem. Z całego serca życzę, żeby Ci się udało, jesteś wspaniałą osobą i wiem, że jak się uweźmiesz to dasz radę wszystko zrobić. Wiem, nie znam Cię, ale bardzo tego żałuję, bo wydajesz się być ogromnie inspirującą osobą. Jeśli chodzi o marzenie o byciu profesjonalną blogerką to jeszcze może się spełnić. Ludzie-blogerzy patrzą tylko na to, aby samemu się wybić stąd komentarze typu "Fajne.". Powodzenia we wszystkim! Pozdrawiam ciepło. ♥ :D
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja już w tym roku muszę wybrać uczelnię, a w maju napisać maturę. Motywuję się tym, że siedzeniem nic nie wskóram, a jednak warto dojść do czegoś w życiu.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. Świetny zestawik. Ta krótka biała bluzeczka jest niezwykle urokliwa ;-)
    Obserwuję i pozdrawiam.

    ReplyDelete
  5. Ja swój kierunek wybierałam dwa lata temu i zrobiłam błąd. Po prostu z lenistwa, bo nie chciało mi się donieść papierów na czas na kierunek bardziej przyszłościowy, na który się dostałam. Ach, gdyby dało się cofnąć czas! :) Bo teraz to już tych dwóch lat szkoda.

    Mam nadzieję, że swój wybór dobrze przemyślisz! I oczywiście powodzenia! :)

    ReplyDelete
  6. Julio masz bardzo ładnie obcięte włoski, podoba mi się taka grzywka a właściwie jej brak- zapuszczam i chcę osiągnąć taki efekt jak u Ciebie.
    Wybór uczelni jest bardzo ważny, ja chcąc pracować zrezygnowałam ze studiowania dziennie i był to jeden z lepszych wyborów w moim życiu.

    ReplyDelete
  7. Wyglądasz wspaniale :) Ja w tym roku kończę studia a Ty zaczynasz ...powodzenia w tym cięężkim czasie:) http://kasjaa.blogspot.com
    Kochana będę Ci bardzo wdzięczna za klik w jeden z linków w ostatnim poście:*

    ReplyDelete
  8. Nie przejmuj się komentarzami "śliczne zdjęcia".
    To kolejny sposób zwrócenia na siebie uwagi innych bloggerów.
    Życzę ci powodzenia ze studiami i zapraszam do siebie.


    Może wspólna obserwacja?
    http://wojnachmur.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. masz super styl, lada chwila sie wybijesz! ;)
    obserwuje i zapraszam do mnie! pozdrawiam!

    ReplyDelete
  10. Ale masz świetną urodę!:)

    ReplyDelete
  11. Sliczna stylizacja :)
    Ale ci zazdroszcze, ja w tym roku koncze studia ale chciala bym zaczac jescze raz :D
    Powodzenia z nauka i wynikami :)
    Pozdrawiam :* I zapraszam do mnie:
    http://kamiibeautybox.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  12. The top is beautiful!
    Want to follow each other on GFC & bloglovin, etc?
    Let me know!

    Greets from the EDELFABRIK
    Chrissie

    ReplyDelete
  13. Ja swoją przygodę ze studiami, a raczej konkrtna uczelnią, podjęłam spontanicznie, więc potm się przepisywałam z uczelni na uczelnię. Ogólnie było cięzko, więc trochę załuje,że sprawy nie przemyślałam wcześniej. Na szczeście studia już za mną;-)

    ReplyDelete
  14. Pięknie wyglądasz :)
    Ja w tym roku też idę na studia ^^
    Powodzenia w nauce :)
    blog-kilk

    ReplyDelete
  15. Niestety są takie osoby,które po prostu chcą tylko napisać coś,aby było..
    Fajnie,że postanowiłaś iść na studia!Mam nadzieję,że dostaniesz się do fajnej uczelni .
    No niestety ja też jestem leniem,haha :D
    Jesteś bardzo ładna!
    Powodzenia w dalszej edukacji!

    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    ReplyDelete
  16. Ślicznotka! Przepiękne włosy!
    Co powiesz na wspólną obserwcje?
    Zacznij pierwsza i mnie poinformuj!

    ReplyDelete
  17. Ja też jestem okropnym leniem. Jednak teraz postanowiłam wziąć się za siebie i zacząć pracować. Na chwilę obecną najbardziej zależy mi na egzaminach gimnazjalnych i dostaniu się do dobrej szkoły :) Świetne zdjęcia!
    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładne zdjęcia 😀 Masz bardzo ładne włosy i oczy 💕

    ReplyDelete
  19. Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna ;)!

    ReplyDelete
  20. Też jestem leniuszek! Ale wyboru studiów nie żałuję! To mi się udało :)

    ReplyDelete
  21. Ja myśl o studiach przeganiam od siebie bardzo daleko. Nie chcę, nie czuję tego i po maturze chcę wyjechać z Polski. :) Jesteś z rocznika 97 tak jak ja ? :)

    ReplyDelete
  22. Życzę powodzenia w realizacji celów ! Pójście na studia to bardzo dobry wybór ja swoje wspominam z uśmiechem na twarzy :). Pozdrawiam .

    ReplyDelete
  23. studiowanie - super etap w życiu :) Jestem na tym etapie i do czasu liceum, gimnazjum czy nawet przedszkola nie chciałabym się cofnąć, mimo że nauki było o wiele mniej ;)

    ReplyDelete
  24. ja nie wiem czy pójdę na studia :)

    dziękuje za komentarz! spodobał ci się mój blog? zaobserwuj!
    [ life plan by klaudia ]

    ReplyDelete
  25. studia .... mnie aplikowanie czeka za rok :)

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru

    ReplyDelete