January 28, 2015

NEW BEGINNINGS

I would say that it's my first post on blog but some of you may remember me from my previous blogs, some of you of course may not. After a really long time of thinking I decided that I want to continue my work here. It's something that I'm still passionate about, writing a blog makes me happy & it may also be a lot of fun! I created new site because I want it to be more professional, maybe little less personal? I hope that I'll stay motivated and new posts will be here as often as possible. I'll try my best to fill your expectations and you'll enjoy my writing and photos!

Chciałam napisać, że jest to mój pierwszy post na blogu, jednak część z Was może pamiętać mnie z kilku poprzednich blogów, mam taką nadzieję. Po długiej przerwie od bloga i paru tygodniach zastanawiania się czy tu wrócić stwierdziłam, że jest dużo więcej za niż przeciw. Blog jest czymś co od samego początku mnie interesowało, a pisanie tutaj sprawia mi dużo radości, tęskniłam za tym miejscem. Stworzyłam nowego bloga ponieważ chciałabym, aby był on jednak trochę mniej personalny, a bardziej profesjonalny. Myślę, że najwięcej będzie tu tak zwanych OOTD, ale na pewno posty będą różne. Mam nadzieję, że moja motywacja i plany dotyczące bloga nie miną po kilku dniach, a moich pomysłów będzie tylko przybywać, tak jak dzieje się to teraz!


And here I'm giving you a preview of my last photoshoot with my best friend, see u soon!

Powyżej przedstawiam Wam zapowiedź ostatnich weekendowych zdjęć, jakie udało nam się zrobić razem z przyjaciółką, do zobaczenia w następnym poście!

12 comments:

  1. Świetne futerko! Dodaje do obserwowanych i życzę wytrwałości i dużo radości z blogowania :-*
    Estera

    ReplyDelete
  2. Piękna jesteś ^^
    Pamiętam cię z ostatniego bloga ^^
    super że wracasz! :D
    blog-kilk

    ReplyDelete
  3. Fajnie, że wróciłaś :) Może mnie pamiętasz, bo komentowałam twojego bloga i ty mojego również.
    Życzę dobrego startu! :)

    ReplyDelete
  4. powodzenia Ci życzę :) b.ładne zdjęcie:) i dzieki za miłe słowa, pozdrowienia:-)

    ReplyDelete
  5. Powodzenia i wytrwałości ;) Będę tu zaglądać, my początkujące musimy się wspierać :P

    ReplyDelete
  6. Dziękuję za miły komentarz ;) życzę powodzenia w blogowaniu ;)

    ReplyDelete
  7. A ja Cię spotykam pierwszy raz. Bardzo ładny masz wygląd bloga. Dobrze że wróciłaś. Powodzenia :)
    Ciekawa jestem kolejnych zdjęć bo to jest genialne!

    ReplyDelete
  8. Pamiętam :)
    To były ostatnie wakacje, wysiadałaś z tramwaju na dworcu głównym :)

    ReplyDelete
  9. ale masz piękne futerko!powodzenia;-)

    ReplyDelete
  10. niesamowita jesteś :) bardzo zdeterminowana, skoro w styczniu robisz takie zdjęcia. dziękuję za odwiedziny na moim blogu i komentarz. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  11. Hi dear,
    Your blog is so cute. Now, I'm your new follower. I hope you can follow me back.
    Btw, great outfit.
    Have a beautiful day.

    ReplyDelete